W naszym kraju od jakiegoś czasu widzimy znaczny wzrost w zakresie nowo zakładanych firm. Uruchamiane są różne przedsiębiorstwa w różnych branżach. Zakładają one swoje funkcjonowanie na ogólnie przyjętych zasadach i zazwyczaj nie przewidują jakiś specjalnych odstępstw od funkcjonowania innych podobnych firm w tej samej branży. Wszystko, dlatego, że nie każdy albo nawet większość osób nie ma ekstra pomysłu na biznes, nie odkryło specjalnej niszy, która pozwoli im zarobić bardzo duże środki finansowe tylko po prostu wpisują się w istniejący rynek a nierzadko nawet kopiują konkurencję w zakresie swojej własnej przedsiębiorczości. Są jednak też i takie podmioty, które chcą działać nie, co inaczej. Budować silną pozycję na rynku od samego początku i to niezależnie od swojej wielkości. Decydują się, więc na liczne działania promocyjne oraz inne podobne w celu osiągnięcia ostatecznego sukcesu. Chcą też związać swoich pracowników z firmą na długie lata i dać im poczucie zobowiązania i dobrego samopoczucia w firmie. Robią to między innymi poprzez specjalne pomieszczenia w budynku firmowym. Tworzą miejsca zarówno do pracy jak i do relaksu. Udostępniają, zatem chociażby pokój do relaksu możliwy do wykorzystania przez swoich pracowników w dowolnym momencie. Znajdują się w nim liczne przedmioty pozwalające na relaks przed pracą lub po pracy. Wszystko w taki sposób, aby mieć świadomość, że jest to pomocne działanie pracodawcy. Jest tam, więc fotel do masażu, radio, telewizor a czasami nawet konsola do gier. Jest to, więc miejsce, które ma być po części namiastką tego, co ma się w domu i dawać poczucie relaksu. I tak rzeczywiście się dzieje. Bo pracownicy firmy, która zadba o takie miejsce nie tylko są znacznie bardziej zadowoleni i zmotywowani, ale również i chętniej przychodzą do pracy. Są również bardziej skłonni do poświęceń dla swojego pracodawcy a zatem znacznie łatwiej znoszą wszystkie wymagania i polecenia swojego szefa. To wszystko zaś połączone pozwala na uzyskanie najlepszego z wszystkich możliwych efektów a zatem dużych zysków finansowych danej firmy.