Nieodzownym elementem każdych targów, wystaw, pokazów, konferencji czy innych eventów tego typu są słodycze reklamowe. Miły słodki gest dla uczestników, który jest jednocześnie skutecznym nośnikiem reklamowym.
Warto wspomnieć, że cukierki reklamowe zawsze cieszą się dużą popularnością, uczestnicy wszelkiego rodzaju spotkań chętniej sięgają po słodycze reklamowe, dostarczając sobie przy okazji małej dawki energii podczas często trudnego i intensywnego dnia. Obecnie mamy nieograniczone możliwości przygotowywania słodyczy reklamowych z logo naszej firmy. Jest to jedna z najtańszych form reklamy i choć jej zasięgi nie są spektakularne, zawsze możemy być pewni, że o ile ulotki reklamowe pozostaną niemal nie naruszone, to słodycze reklamowe raczej na pewno zostaną skonsumowane.
Nieco problematyczne będzie zaprojektowanie opakowania na cukierki reklamowe. Do dyspozycji mamy bardzo małą powierzchnię, gdzie często trudno zmieścić wszystko to, co potrzebujemy pokazać. Ale nie powinniśmy w tej kwestii mieć wygórowanych oczekiwań. Klienci zapamiętają oczywiście w mniejszym lub większym stopniu logo z ulubionego cukierka, ale jego opakowania i tak natychmiast wyląduje w koszu na śmieci. Nie próbujmy zmieścić na siłę wielu informacji na opakowaniu słodyczy reklamowych. Tego naprawdę nikt nie będzie czytał.
Opakowanie ma być miłe dla oka i ma zawierać nasze logo – tylko i aż tyle. Budujemy przy tym bardzo pozytywny wizerunek. Słodycze reklamowe są mile widziane podczas niemal każdej uroczystości branżowej, bez względu nawet na jej podniosły charakter. Zawsze znajdą się chętni na słodycze. To nasza narodowa pokusa. Warto podczas planowania targów, prezentacji czy konferencji zamówić słodycze reklamowe.
Nie będzie to dla nas duży koszt, a osiągniemy zamierzony cel. Obecnie słodycze reklamowe z logo firmy czy produktu są szeroko dostępne i nie będziemy mieć żadnego problemu ze znalezieniem dostawcy.