Internet

Pozycjonowanie stron- trzy najczęściej zadawanie pytania

Napisane przez ReddsGo

W dzisiejszym wpisie poruszymy kilka znaczących kwestii na temat pozycjonowania stron. Zabieg ten w ciągu ostatnich lat mocno zyskał na popularności, ale w dalszym ciągu mnóstwo osób ma sporo nurtujących pytań, i nie rozwiązanych kwestii. Pora zatem na dobre rozprawić się z tym tematem. Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawanie pytania. Gotowi? To zaczynamy.

Po pierwsze, po co w ogóle pozycjonować stronę?

Niektórzy właściciele stron przekonani są o swoim sukcesie w internecie i uważają, że ich witryna jest na tyle dobra, że w końcu sama się wybije na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania. Owszem, taka sytuacja jest możliwa, ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że należy do rzadkości. Bez inwestycji w profesjonalny marketing strona może zwyczajnie przepaść w gąszczu witryn o takiej samej, czy nawet podobnej tematyce. A samo pozycjonowanie daje sprawdzone i bezpieczne efekty. Dzięki niemu zyskujemy użytkowników, którzy faktycznie zainteresowani są naszymi usługami, lub produktami.

Po drugie, co wybrać? Klasyczną reklamę, czy pozycjonowanie?

Jeżeli zdecydujemy się na profesjonalny web design company website, to w pakiet tego typu firm wchodzi szereg usług. Możemy oczywiście wybrać reklamę wyszukiwarkach i na tematycznych portalach, ale należy zdawać sobie sprawę z tego, że jest to bardzo drogie przedsięwzięcie. Reklama pojawia się zwykle z boku listy wyszukiwania i  chociaż ma dużą siłę rażenia, to pozycjonowanie w końcowym efekcie da nam lepsze rezultaty.  Poza tym, dobrze zoptymalizowana strona może utrzymać wysokie miejsce w wyszukiwarce nawet przez kilka miesięcy, a za reklamę trzeba będzie słono zapłacić.

Po  trzecie, ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Jeżeli chodzi o wydatki związane z pozycjonowaniem, to trudno jednoznacznie określić wszystkie koszty. Uzależnione są one od wielu czynników. Jeżeli stronę promujemy samodzielnie, to logicznym jest, że koszty są znacznie mniejsze. Poza tym, wpływ na cenę ma także kondycja strony, konkurencja, ilość wybranych słów kluczowych i wybór samej techniki pozycjonowania. Zabieg ten składa się bowiem z kilku etapów, zobacz więcej www.limcreative.com.

Skomentuj